השקעות נדל"ן בפורטוגל

135 views 9:14 am 0 Comments אוגוסט 22, 2022

רכישת דירה בפורטוגל היא אחת ההשקעות המרגשות והמתגמלות ביותר שאפשר לעשות. זו גם יכולה להיות דרך נהדרת לפרוש. רכישת נדל "ן בפורטוגל מעולם לא הייתה קלה יותר. עם שוק הנדל "ן המשגשג, תוכלו למצוא מגוון רחב של נכסים שיתאימו לצרכים שלכם. אתה יכול לבחור לקנות דירה, וילה, או דירה.

קניית דירה בפורטוגל

רכישת דירה בפורטוגל היא הזדמנות השקעה מעניינת. שוק הנדל "ן משגשג. ממשלת פורטוגל הציגה צעדים שונים כדי לעורר את שוק הנדל "ן.

השקעה בנדל "ן בפורטוגל בטוחה ומציעה תשואות גבוהות. זה קל לקבל משכנתא, מדי. הממשלה הפורטוגזית גם לא ממסה הכנסה או ירושה זרה.

מיסי רכוש משתנים לפי מיקום. מס רכוש ממוצע הוא בסביבות 0.3% עד 0.8% משווי הנכס. עם זאת, הכמות גבוהה יותר עבור נכסים הממוקמים באזורי תיירות.

קניית דירה בפורטוגל יכולה להיות משימה מרתיעה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע תקציב. בשלב הבא, אתה צריך לקבוע מה אתה מחפש. אתה רוצה נכס משופץ או לא משופץ? אם אתה מתכנן להשכיר את הנכס, אתה צריך לבדוק את שוק ההשכרה.

עבור ההכנסה הטובה ביותר להשכרה, אתה צריך לבחור בחוזה להשכרה לטווח ארוך. זה גם רעיון טוב לבדוק חברות ניהול נכסים. אלה יטפלו בדאגות השכירות שלך.

יש כמה הטבות מס להשכרת הנכס שלך. הכנסה מהשכרה היא מס בשיעור שטוח של 18%. הוצאות התחזוקה מנוכות מההכנסה ברוטו להשכרה. מיסים מקומיים גם מנוכים מההכנסה ברוטו להשכרה.

השקעות נדל"ן בפורטוגל

בין אם אתה משקיע שרוצה לקנות נכס או שאתה בעלים שמחפש קונה, פורטוגל היא מקום נהדר להשקיע בו. למדינה יש סביבה עסקית נהדרת ואיכות חיים. זה גם מאוד סביר בהקשר של האיחוד האירופי.

בשנים האחרונות הפכה פורטוגל לאחד המקומות הפופולריים ביותר להשקעות נדל "ן. שוק הנכסים ראה עלייה בהשקעות זרות. זה נובע מכמה גורמים. ראשית, פורטוגל ממוקמת בחצי האי האיברי, מקום אסטרטגי עבור משקיעים רבים. שנית, לפורטוגל יש משטר מס חיובי, שיכול להועיל לזרים.

אשרת זהב היא היתר שהייה המעניק למשקיעים זרים את הזכות לחיות ולעבוד בפורטוגל במשך חמש שנים. ההשקעה המינימלית הנדרשת היא EUR 500,000. המבקש יכול לרכוש רק שניים עד שלושה נכסים.

תוכנית ויזת הזהב הקלה על המשקיעים להשיג תושבות באיחוד האירופי. עם זאת, השינויים בתוכנית באוקטובר 2017 גרמו לבלבול מסוים. שינויים אלה נועדו להפחית את ההשקעה המקומית וגם להפחית את ההשקעה הזרה. השינויים השפיעו גם על כמה מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בפורטוגל.

תוכנית ויזת הזהב מקלה על הזרים לקנות רכוש בפורטוגל. על פי ממשלת פורטוגל, יש להשקיע 500,000 דולר מינימום בנדל "ן על מנת לקבל מעמד של תושבות. התוכנית דורשת גם שיפוץ של נכס בן יותר מ ־ 30 שנה.

המקום הטוב ביותר להשקיע בנדל"ן בפורטוגל

בין אם אתה משקיע שמחפש השקעה רווחית, או יזם שמחפש להרחיב את תיק ההשקעות שלך, פורטוגל מציעה מגוון הזדמנויות מצוינות להשקעה בנדל "ן. עם זאת, החלטה היכן להשקיע יכולה להיות משימה מרתיעה.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לשקול כאשר מחליטים היכן להשקיע, כולל יוקר המחיה. פורטוגל מציעה חלק מעלויות המחיה הנמוכות ביותר באירופה. זה משך אנשי מקצוע מכל העולם. היא גם אחת המדינות הבטוחות ביותר באירופה.

סיבה נוספת להשקיע בפורטוגל היא הטבות המס. למדינה הזאת יש פטור ממסים מסוימים, כמו גם ממספר צעדים לקידום שוק נדל "ן תוסס. במיוחד, משטר המס שאינו תושב רגיל הביא מיליארדי אירו בהשקעות נדל "ן.

המקום הטוב ביותר להשקיע בנדל "ן בפורטוגל הוא בעיר הבירה, ליסבון. לליסבון יש כלכלה צומחת חזקה, שיעור פשיעה נמוך, ויוקר מחייה נמוך. למעשה, מחירי הדיור בליסבון הם מהנמוכים באירופה.

שוק הנדל "ן בפורטוגל השתפר בהתמדה בשנים האחרונות. כמו כן, חלה עלייה מתמדת בתיירות. זה תרם לעלייה בתנובה להשכרה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://portpassclub.com/%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%92%D7%9C%D7%99/%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95/