מדוע אתה זקוק לצוברי דלק?

131 views 7:50 am 0 Comments ספטמבר 3, 2022

כאשר אתה מחפש מכונית חדשה, אתה עשוי להיות תוהה אם אתה צריך לקבל אחד עם מצטבר דלק או לא. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על החלקים האלה של המנוע שלכם. בין אם זה ידני או אלקטרוני, צובר דלק הוא חלק חיוני של המנוע שלך. המאמר הבא יסביר את סוגי הצוברי ומדוע אתה זקוק להם. ‏

כאשר אתה קונה מצטבר דלק חדש, לוודא שהוא מיועד למערכת של המכונית המסוימת שלך. אם זה לא, אתה עלול בסופו של דבר לקנות את הלא נכון ולאבד את כל הכסף שהרוויח בעמל. מצטבר טוב נועד להיות מסוגל להתמודד עם רמות לחץ שונות, מה שהופך אותו קל יותר לכוון את נפחו כדי להתאים את המנוע. במקרה שיש לכם רכב עם סוג אחר של מצבור דלק, עליכם לוודא שהוא מתאים לפני שאתם קונים אחד.

בזמן הפעולה הרגילה, צובר הדלק מחזיק את הלחץ במערכת הדלק ומפחית את הרעש שהוא גורם. הקפיץ בתוך המצבור חלש יותר מהלחץ בתוך משאבת הדלק, כך שכאשר המנוע נעצר, הצטברות הדלק תחזיק את הלחץ. אם אתה רוצה לדעת יותר, אתה יכול להתייעץ עם המדריך או לבקר את הסוחר שלך להחלפה. אם הצוברי שלך לא עובד כמו שצריך, זה יכול לגרום לרעש משאבה מוגזם וחום מלוכלך מתחיל אחרי חמש עד 30 דקות.

צובר הדלק זמין באופן נרחב ומקוטע על ידי תעשייה, גאוגרפיה ויצרן. לדוגמה, שוק צוברי הדלק באסיה-פסיפיק גדל בקצב קבוע עקב הגידול במספר כלי הרכב המיוצרים באזור. בנוסף לכך, הביקוש הצרכני המוגבר הוא יתרונותיו האחרים של צוברי הדלק הכוללים ביצועים משופרים, עלויות נמוכות וקלות התקנה.

במהלך תקופת ההזרקה הראשית, דלק מהצטברות 12 מוזרק דרך חורי הזרבובית. הלחץ מצטבר עד שהוא מגיע ללחץ ההקלה Pr. לאחר מכן, הלחץ במצטבר השני משתחרר, והמצברים הראשון והשני מלאים בדלק. הדלק מוזרק בשיעורים גבוהים מהמצבור הראשון והמצטבר השני. תוכל לקרוא יותר כיצד צוברים דלק פועלים במנוע המכונית שלך במאמר המפורט להלן. ‏

צוברי דלק הם חלקים חשובים ברכב שלך. הם עוזרים לווסת את כמות הדלק ולמנוע מהמנוע להיגמר הדלק. המצבור מותקן לפני מסנן הדלק, אך אינו נחוץ אם אתה מפעיל מנוע דיזל. זה גם חשוב לדעת את ההבדל בין מצטבר ווסת לחץ דלק. זה יעזור לך לבחור בין השניים. יש יתרונות רבים בשימוש במצטבר דלק במכונית שלך.

הגוף המצטבר מורכב משני תאים נפרדים המופרדים על ידי שלפוחית שתן סגורה לחלוטין וסרעפת אלסטית. תא אחד מכיל את הנוזל ההידראולי, ואילו השני מכיל גז אינרטי כדי לספק כוח דחיסה על הנוזל ההידראולי. נפט וחמצן יכולים להשתלב בצורה מפוצצת בלחצים גבוהים. הוספת מצבור דלק ברכב היא תכונת בטיחות חיונית. זה ימנע ממכונית להיתקע באמצע הכביש המהיר.

יתרון נוסף של צובר דלק הוא יכולתם לשמור על יציבות אספקת הדלק שלהם. מכיוון שהם כה גדולים, הצטברות דלק יכולה להפחית באופן משמעותי את צריכת הדלק. בנוסף לשיפור קילומטראז 'בדלק, הצטברות דלק תמנע נזק למנוע. המצבור הוא חלק חיוני במערכת הדלק, במיוחד במנועי דיזל. הלחץ הנשלט על ידי מכשיר בקרת הלחץ 56 נשמר באופן אוטומטי. כאשר הוא גבוה, צוברי הדלק יפחית אוטומטית את מהירות המנוע בכמות מסוימת.