משלוחים בכל רחבי הארץ – מהי תכלית חברת שירותי המשלוחים? ‏

137 views 1:42 pm 0 Comments ספטמבר 18, 2022

מערכת הובלת המשא של האומה עומדת בפני פקק בלתי צפוי. במערב התיכון, אלפי מכולות יושבות על מסילות ומחכות להיות מועברות על ידי משאית. משלוחים מאוחרים אלה הם תוצאה של מספר גורמים, כולל מחסור בעבודה, ביקוש גבוה לאספקה ומחסור בחלקים ספציפיים. אבל יש תקווה! פתרון חדש נראה באופק. הפתרון לעיכובים במשלוחים בכל רחבי המדינה הוא שירות משלוחים חדש.

ככל שמספר האנשים האוכלים בחוץ הולך ופוחת, שירותי משלוחי המזון חווים צמיחה מהירה. עסקים קטנים הפיקו תועלת מצמיחה זו. עם זאת, בשל צמיחה מהירה, כמה חברות משלוחים גדולות החלו להעסיק נהגים ללא ניסיון משלוח קודם וסיפקו הכשרה נוספת מועטה. לכן, הסיכונים הכרוכים בכך גבוהים יותר עבור הציבור, שכן יותר רכבי משלוח משמעם יותר תאונות ואבדות תנועה.

השינוי העיקרי השני בשירותי הדואר התרחש כאשר שירות הדואר של החבילה נוצר. שירות הדואר נשא דואר וחבילות על מסילות במשך שנים, אבל עם תחילת משלוח החבילה, שירות הדואר הבין לבסוף שהוא יכול להיות הרבה יותר יעיל. וולס פארגו החל לשאת גם דואר רגיל, ובסופו של דבר החל לגבות את שכרם בנוסף לדואר פדרלי. מהלך זה עזר לסיים את המונופול של משרד הדואר על משלוח דואר ואיפשר לעסקים פרטיים להיכנס לשוק.

פרטים נוספים: משלוחים בכל הארץ: ספידוש